copyright by circlecube. Powered by Blogger.
RSS

bila kepala ngah serabut!

kalu bole x nak marah sapa2...

tp bila jiwa ngah imbalance mmg mcm ni lar jd nyer....

bnyk bende yg aku nak pkir....

kadang2 aku xnak pkir bila aku x pkir aku ni selfish!

org yg aku syg yg kene tewmpiasnyer...

sory....

x bermaksud  pon aku nak wat tu sume...

jiwa aku ni mrahkan dri sendri sbenarnye...

kena diri nak diri dia jd serabut cmni?

aku sendri pon x pham  kenapa....

sampai aku sendri x reti nak phm...

sampai aku jd mcm x btol jer nih....

sumpah dri tgah imbalance skrg....

kalu bole nak je telan cili padi skrg nih...

bg diri ni rsa yg jiwa ni tgah sakit!!

huwa!!!

T_T

smakin bnyak aku mngarut...

x terisi ngan pengetahuan!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 ceciter2:::

Cik Anish Lelabu Al-Sayuran said...

cool dear...

circlecube said...

thanks miss anish!

Post a Comment

korang !! shout here k!

tantarang!!