copyright by circlecube. Powered by Blogger.
RSS

ari sabtu ari kerja ku~

nak di buat story arini aku kerja~

16/04/2011...

aku da la keje...

dtg2, permanent staFF x de yg dtg lg aku sowg jo eih~

disebabkan aku dok berdiri lma ngat kat depan tu...

aku pon mngambil keputusan ntok menceroboh opis aku....

hahahah...

sbab ade sejarah opis ni diceroboh b4.....(kesan ceroboh tu msih ade3 la..)

so aku pon gnakan idea penceroboh tu ntok menceroboh....
lalalal....

toink aku kat dpn pntu....

huwa!!!

kena msok password lak....

yer la ini untuk keselamatan stafff jgak disebabkan kedudukan opis kmi ni agk terpncil sket bab bgunan bru agi nih......

nseb bek aku igt password....

aku tekan lah..*********alololololo....

ha~ selamat dtg CIK ATASHA~ 'over lak aku yg ckp sendrik'

msok2....

MASYAALLAH gelap gila "atcely aku ni mmg tkot gelap" msok nyanyi2 lu....

bkak lampu lu.....

pas2 lar ni dok berbahagia kerja.....

hupdate ISO opis ni....

lalalala~

pastu bru lar geng opis aku mai....

dia pon ceroboh msok opis gak...

bab dia pon x dak kunci cam aku nih....

besa lah freshie~

tmpt aku tkan ********
:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ceciter2:::

Post a Comment

korang !! shout here k!

tantarang!!