copyright by circlecube. Powered by Blogger.
RSS

balik keja time

hoooolaaaaaa...
blog arini di tulis laju-laju sebab nak balik da...
**update blog kat opis**
tenet kat umah mcm **bek x dak berokban...
saya bahagia
HARIMAU MUDA menang bola 5-4 masa kat sukan Sea...
saya rsa kurang kasih sayang sebab marah
mr. king kong suka2 hati.
pastu saya gaduh ngan **
model x jadi miss dola reen....
lagi saya rasa tertekan sebab saya da membesar...
tetap saya nak gelak kuat2 sebab saya boleh makan bnyak2 tp nnt saya yang sakit...
saya rsa saya da pndai bwak kereta...
hobi merempit x akan di lupakan smpai da dpt anak...baru akan dipertimbangkan balik...
so...
saya kena balik sekarang sebab opis saya da gelap...
saya takot gelap...
sekian....
balik umah dulu nak p mkn bihun sup umah mak teh...
dia wat mkn2 bab pindah umah baru...
:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ceciter2:::

Post a Comment

korang !! shout here k!

tantarang!!