copyright by circlecube. Powered by Blogger.
RSS

tomorrow!!

esok aku nak g ipoh lak~

hahah!!
jd ners nih bes gak~
nguhuhuhu...
`selamat praktikel sayang!!!`
kata2 smgt ntok dri sendiri....
hhahahaha!
atcely x tahu nak cita kat sapa hahah~
so aku cita lar kat BELOG ni.....
......
nih lar msalah aku...
ade bopren...
sayang tu sayang gak...
dia sayang aku ak?
dia kta ``i do``
tp realiti aku x thu lar....
nak je aku cita kat dia apa yg aku wat2 ari2....
tp.....**tatau lar plak bopren aku nih style dia bz mcm pm!
hmmmmmm....
da lar dok jauh pastu bkn salu ley jumpa....
huhuhu...
aku mmg hargai masa yg kami ade ntok jumpa......
aku ni da bnyak kali ase failed/frusted ngan ape yg aku lalui...
msa jumpa bopren aku nih...
aku pkir hmmm...**''mebey he could change my thought....''
mla2 tu terubh jgak lar.....
lma2 aku pon x tau aih~
dulu aku bole je cita itu ini...
skrg ni aku da x thu nak cita mcm mne kat dia...
nak stat story pon aku tkot....
hahahah!!
tkot::'' dia ni sudi ka dgr ckp aku nih?'' **itu lah pmikiran aku.......
pkiaq2 blek dlu2 x mcm tu pon.....
tp tu lah.....aku ni msalAH kot....
mcm kawn aku pnah cita kat aku yg aku ni mghidap penyakit "maniac"
**maniac=behavioural changes in one condition due to mental disorder
amek ko...
thap tu kritikal nya kepala otk aku~
hadoi~~
mkin lama....mkin penin......
aishhhhhh!!!!!
td dok sembg psai pektikel...
btw...
aku p ipoh lagi lar ssah nak jumpa dia nih....
so aku x tau lah nak wat cmna~
ngahahah!!!
mmg aku ase nak teiak jar!!!!
huhuhuh...
``apa masalah ang nih atcely?``

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ceciter2:::

Post a Comment

korang !! shout here k!

tantarang!!