copyright by circlecube. Powered by Blogger.
RSS

nak berblog~

nak jgak~
huahua...
hati aku kata...
teringin jgak nko berblog2 nih...
hahahahha....
aku bknnya apa...
mmg teringin sgt...
tp mmg suka jgak lar...
nak menaip nih...
aku thu x kan ade yg berminat ntok membca pon...
hmmm..
x pe ape yg pntg aku perluukan tempat ntok mluahkan ssuatu yang aku rsa....
huhuhuhu...
sekarANg ni...
mcm2rsa dok berbaur dlm jiwa raga aku nih....
mcm2 lah aku dok pikir...
pasal friendship aku psal relationship aku...
hua~
^O^~
actually aku ni menyesal ker dgan yg aku lakukan...
tp aku yaki dgn keputusan aku......
hmmm....
mmg aku salu yakin.....
itu lar sbab nyer...
aku ni mcm x pkir panjag da kalu nak buat ssuatu...
tp lpas aku da lma2 bru aku dpt rasional...
yg sume aku wat tu sume x btol jer ase....
adeh~
aku da nak ngeloh lg....
aku x ptot ngeloh asenyer.....
`babe! things happen....`
`ignore it!`
`its totally ur fault!!`
all this was in my mind every single second i breath except my sleep hour...
until ive ever said.....
`i hate this!`
`im totally give up!!`
`i am useless!!!!`
sampai lar last kali aku teringat PENCIPTA ku yg smmgnye mmberi hikmah keatas setiap sesuatu....
mesti ada sbab kenapa aku hadapi sume ni...
mgkin ade sbab aku kenal org sebegitu.....
mEsti ada sbab aku dicipta....
so aku kena lar cri sbab tu.....
dan aku spatotnye hargai peluang yg diberi ntok mencari sbab itu....
ALHAMDULILLAH~
aku akan teruskan!!




huh...
ase lega sket....
nak cita detail aku ni mmg x reti lar nak cita detail2 psal masalah aku...
tp da ade blog ni tempat ntok aku luahkan ape yg aku rse ckop....
sbab aku tau x sume org akn suka dgr masalah kita.....
x sume org ade masa ntok kita.....
semestinya suatu hari nnti kita kena SeNdiRi~


with myself :
acha



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ceciter2:::

Post a Comment

korang !! shout here k!

tantarang!!